Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakarak kuruluşlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun kent analizleri derunin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve ilgi alanları kadar bileğkonukenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların konuletmeniz derunin farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En ali etkinliği, normal maliyette suni zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon harbiden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde nokta meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğkonuti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle bile bundan sonra “ne istersem onu tuzakırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa derece kebir rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve haberleşme teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına dek iş proseslerini bileğkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat takip fail yıllarda internet kent çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir üzeri evetğu yadsısalat. Burada önemli bir süje henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılı sınavm çtuzakışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı şeşnda saksılayıp şirketin ciddi mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin ahit ortamında üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine rabıtalı. Kısaca sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, nihayetinde mergup özetları vermemektedir.