thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek muhtevain en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çarkıt ve en eksiksiz malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu ilişki noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter serarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine birliklar ve teknik özetler evet da iş özetleri üzerine vukuf muhtevaerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek alegori açılmasını ve okunmasını bulmak muhtevain fehamet tutmak nazik ögönen taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilgi çekici teklifler katılımı artırmak konusunda çok sorune yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans monte etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en kudretlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefa ve sondaj muhtevain video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Videoteyp pay etmek, derunğinizi elan zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilgi çekici şekilde tutmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, mukannen bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en koskocaman toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile sargılantı monte etmek muhtevain harika bir önem. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı muhtevaerik türlerine ehil olsa da bütünü oldukça video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden nite sebil etmek istediğinizi her saat bakış önünde bulundurun ve buna nazaran kombinezon konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en eksiksiz şekilde faydalanmak muhtevain dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan zait çalışkan kullanıcıevet ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat toplumsal medyada olduğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa etkili hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak metanetli muhtevaaziz kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilgi çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, derunğiniz erek kitlenizin ammaç ve ilgi yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain fehamet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları gibi muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, taharri sonuçlarında elan faik sıralarda ve elan pıtrak görülür, derunğinize trafik enseışı sağlamlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web derunğinizde eksiksiz araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan zait sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu elan eksiksiz hale getirir, trafik ve devirtürme konusunda elan faik sonuçlar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü taraf sayfalardan organik birliklar kaldırmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir birlikya gelen her tıklama muhtevain ödeme konstrüksiyonlır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik rahatışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), koskocaman tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve sargılantı göstermesi muhtevain taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (elan zait tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Article By :

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.