Reklam düşüncemları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi bâtınin, dayanıklı çok bileğçalışmakeni kullanmaktadır. Değişebilir derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, âlem, erdemli hayat standartları, rahatlık, yan, gelecek teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Bütün bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, sadece satın transfer davranışını göstermelerini temin etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı fakatçlara müteveccih fakat nihai amaç, her çağ elan aşkın satış olmakla birlikte, çoğu kez, reklamın fakatçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın özge markalara yeğleme edilmesini temin etmek olabilmektedir. Bunlarla birlikte, firmaların içtimai mesuliyet adına veya kendileriyle ilişkin çıhun rastgele bir düşünceyi korumak veya reddetmek adına strüktürlabilmektedir. Bütün bu tarz şeylerin dizaynı strüktürlırken, en aşkın örutubet haiz sermaye, inandırıcı bir şekilde çalışmalenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, kimi çalışmalenme biçiminden dolayı, kimi bile seçilen dizayn kabilinden dolayı, insanları kandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dert, kimi çağ kullanılan oyuncuların sosyete içinde malik başüstüneğu konumla ilişkin olabilirken kimi çağ mukabillıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Kontralıklı diyaloglarla örülen düşüncemların kandırma etmekten ırak olmasının bir özge nedeni bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, özge türlere için elan az kandırma edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin konum aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Başka türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan rastgele bir ağırlık unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Başka bir ifadeyle, elan müşküllü bir ağırlık yaratabilmek bâtınin, reklamlarda kullanılan gülmece, matrak haller, erdemli hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzumlu bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayallerin başüstüneğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği dizayn biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda kavlükararünü ettiğimiz ağırlık unsurları esasen harbi seçilmektedir. Fakat burada dert, onların kullanılma biçimi olmakla birlikte, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Doğrusu seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Ama genel olarak reklamlar inandırıcı geçmek zorundadır. Bunun birlikte muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın asıl kaideı amaç kitleye hitap etmek, bu amaç kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek mefret hisse sahibidir. Böylecene amaç kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).